misssj

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av J - 21 maj 2010 14:20

Idag bara orkade jag inte gå till skolan!

Jag har suttit och pluggat på ett arbete sen klockan 10 imorse! Är det godkänt? JA, jag tycker det faktiskt..

Ska skriva klart alternativ medicinen, skriver om örtmedicin och ska avsluta det idag för att sedan skriva analys på kiropraktik och audovera eller vad det nu hette, som jag missat pga influensan.

Har 4 minuter kvar som jag bestämde mej att ta ett break för att gå till doktorn!

Sitter och lyssnar på Hearless. Jag älskar den låten.

Jag vet faktiskt inte varför men så är det! Ska altlid sjunga den på Lips!

Min och Robins bebis har kommit hem, vi lämnade iväg honom ett tag ju pga att han skvetter och far runt, som tur är kommer hans bror och hämtar honom idag för att ta med honom på parning i göteborg! YES!

Vi ska få fler bebisar!

HAHAH

 

Vart hos polisen imose, tyvärr hände en sak den 12 december med min bästa kompis!

Hon blev misshandlad av sin pojkvän, vilket har hänt ett flertal gånger men denna gången fick jag nog och jag polisanmälde det.

Hon fick något mail från en släkting av denna killen vilket jag och hon gick med till polisen.. det roligaste är att han har sagt en helt annan veriation till denna släktinge!

HA!

Sicken jävla idiot rent ut sagt nu har han berättat 4 olika historier på vad som hände.. kan han inte bara säga sanningen?

Du kommer ändå sättas dit förmisshandel så mitt tips för dej lille vän är att berätta sanningen vad som hände.. dags för det kanske och få den hjälp du behöver?

 

Nog om det.

Helgen består av ingenting! Har inte lust till något jävla piss alls!

haha. ska jobba iallafall!

Vart och solade 18 minuter igår och funderar på att gå idag igen för att få mer färg! Känner mej inte röd alls, men brun börjar jag blir ;).

 

Nu ska jag kila iväg till doktorn bye!

 

  

 

 

 

Puss & Kram J!





Ovido - Quiz & Flashcards