misssj

Alla inlägg den 9 maj 2010

ja

Av J - 9 maj 2010 23:31

Ja .. Man mår defenetivt som man förtjänar!

 

Jag och Robin har inte gjort ett jävla piss idag känns det som.. haha jo de ha vi.. Vi promenerade bort till Henke sen hem . haha vi beställde mat från "onlinepizza.se" verkligen bra på en söndag att de finns! Dock har jag slutat tycka om pizza tkr det är äckligt! så jag åt kyckling.. när vi hade käkat bestämde vi oss för att rensa här på vinden så vi satte igång, vi rensade vinden och nere i källaren, slängde MASSA saker och tog ner massa saker i källaren som va i vinden, dock bara sådana saker som hans föräldrar sedan ska ta när dem hälsa på från schweitz.. Men men.. vi satte iaf in den höga skohyllan i köket, som faktiskt blev riktigt bra! När man torkat av och satt in saker som tex kaffe bryggare så blev det AS fint! Passa verkligen bra med vårt höga köksbord som vi egentligen också vill slänga ut, men vi väntar ju som sagt på en 2a.. Vi tog in massa saker från vinden, jag minns inte ens själv vad för det var mycket! Fick honom att inse att vissa saker borde man slänga för det inte är något att spara på. och vissa saker jag tyckte vi skulle spara ville han släng. haha. men det gick bra, vi kom överrens! Vi vill iaf till Ikea igen, haha! för att köpa mer saker som vi såg, bara att vi aldrig köpte det. Har städat som fan ikv, Kajsa kommer imorgon hit till oss. för hans föräldrar kommer hit sen på någon mässa, hämta upp Kajsa och sen hem till Schweitz, så bökigt.. men men.

 

Katten har börjat skvätta som vi misstänker så det får bli kastrering snart. Skiter snart i om Robins bror vill ha skogskatter han ska klippas! så får allt boka tid snart, haha! Vi letar som fan efter en till skogskatt så att han får en kompis!

Ush irreterar mej på att bo mitt i stan. Varje gång man vaknar på morgonen och man stiger upp så ser man massa folk hos Fredblads.. och dem kollar in! Pinsamt! Och dem stirrar verkligen varje morgon.. En dag när ja kom från skolan satt killen i fönstret på andra sidan och rotade sig i näsan.. FRÄSHT!! not........ Nä men de va äckligt!! Har lust att skriva en lapp med något elakt egentligen.. eller bara "God morgon, kaffe?" haha

 

Nää nu ska ja sova.. även om han sitter här brevid o spelar Cod så måste jag..

 

Nattipuss J!

 

BTW!

om jag inte sagt det innan, så har mitt 120 st ögonskuggs palett kommit! kommer en bild nu i dagarna!

Plus så har min kaffekopp, nyckelring kommit med trycket på Min älskling! Han blev förvanad att jag kunde hitta på något sånt o just den bilden! hahah ahja..

nattinatty





Av J - 9 maj 2010 17:18

Söndag 9 Maj!

Helgen har gått riktigt fort!

Fredags kollade vi Avatar igen och spelade xbow hos Henke, jag, Melinda o Robin, rätt mysigt. Lördagen började med att jag svimmar! Läskigt.. men men jag tog mej ner på stan ändå för att träffa frisörskan, kom överens om frisyr och gav även mitt löshår så hon kan fixa det dagen innan balen! Efter det åkte jag Robin och Henke upp till GBG och shoppade på systemet och på Ikea!

Vi tänkte köpa möbler till lägenheten och saker, vi kom därifrån med bara ett skåp och lite saker.. Rätt tattit va det där faktiskt! Men som sagt blir lättare så fort vi fått en 2a som vi väntar på just nu och hoppas på ska komma upp snart! Visserligen är denna 1an jävligt stor för att vara en 1a med stor kök och stort rum.. men det behövs större! Vi käkade där uppe, gick lite till samanlagt blev det 3½ timmar på Ikea så mycket som vi kollade på saker! vi åkte hem och Stressad som jag var hoppade jag in i dushen för att göra mej iordning hem till Emelie som hade sin 19 år middag med alla tjejerna!

 

Riktigt sjukt kul va det, va rätt taggad också på det!

blev en halv champis flaska för mej + ngr breezer, så det kändes verkligen, vi åkte in till stan där vi mötte upp killarna som va hemma hos Henke!

och vidare ut för ott dansa!!

Riktigt kul var det!

Idag dock mår man som man förtjänar.. vi har monterat upp skåpet som står i hallen, det blev sjukt snyggt! :)

Nu är det bara 17 dagar tills jag fyller 19 vilket ska firas som bara den! ;)

 

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards