misssj

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av J - 22 maj 2010 19:03

Sicken dag!

vaknade 9.30 imorse för att äta frukost, göra mej iordning och iväg till jobbet!

Jobbandet gick bra, visserligen gillar jag inte en tant jag jobbar med, men hon går i pension på tisdag! Jippe!

gud va dum ja känner mej nu.. men asså hon e så himla SEG, och stänger inte kassan efter sig?? så pengarna står helt öppet, sen går hon därifrån.. nä dags o sluta jobba?

YES!

Jag blev upplockad på vägen hem av Robin, Henke och Frida. vi åkte bort till tylösand och sen vidare till Maxi för att handla grill mat! Vi åkte hem och hämtade saker. och sen vidare till stranden!

Det var faktiskt jätte mysigt!

Nu har jag och Robin städat lite, hans bror och åsa kommer hit och hämtar katten som ska iväg till dem i göteborg på parning!

Han ska alltså bli av med oskulden, grattis till honom! För sen efter ska han kastreras!

Så vi hoppas på att det blir små kattungar, om det blir någon långhårig så komemr vi att ta den katten.   .


Nu sitter jag här själv i lägenheten väntar på att Robin ska komma hem från sin springrunda, vi ska fortsätta slänga saker, plocka ut det sista som ska upp på vinden.

om Exakt 2 veckor är det bal om 3 veckor tar jag studenten.

Och jag vet inte vad jag ska göra till hösten, kommer jag in på högskolan?

Är jag beredd på att ge upp allt här för att flytta upp till andra delen av sverige?


Jag vettifan..

Det viktigaste är skolan. Men jag har hittat den killen jag vill vara med och har vänner. har jobb. söker för fullt till Halmstad.

Jag är inte beredd på att ge upp allt nu, inte just nu iallafall...

Jag tror att Robin kommer att pressa mej till att flytta upp pga skolan, men jag vill inte ge upp allt här. Undra vad han säger och hur man ska säga det till honom.

Vi letar 2.a vi ska skaffa fler djur, jag får fler jobb.. allt det här är kanske en underbar början på något speciellt?


 



Puss & Kram J!





Ovido - Quiz & Flashcards