misssj

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av J - 26 maj 2010 08:34

DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR ANNAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA!

 

Jaa.. så blev jag väckt i morse av min älskling! :)

Så mysigt!

Min födelsedag, min älskling och mina födelsedagspresenter!!

Fick även tårta serverad till mej i sängen idag!

HAHA!

 

Jag fick iallafall:

  1. Presentkort p självfallet nu ingör studenten på 1000 kr!
  2. "Kampen mellan man och kvinna", spelet!
  3. En STOR tv kontroll till vår tv. haha!

Kontrollen var klart det bästa, så som jag letar efter den, o nu behöver jag absolut inte leta längre!

Ska även få min smörgåstårta idag som älsklingen också ska betala, fy va bortskämd man är.. Men han kommer få mer iaf !

 

Han har redan börjat fråga vad han ska få och han fyller år i Augusti..

Nu ska jag kila till skolan!

Idag kommer massa folk hem till mej och älsklingen!

Puss & Kram J!

 

 

På lördag blir det födelsedags fest! SKÅL!  

Ovido - Quiz & Flashcards