misssj

Alla inlägg den 4 maj 2010

<3

Av J - 4 maj 2010 23:28

Min världens bästa kompis fyller år idag!

Jag älskar dej av hela mitt hjärta och du är 1 av dem 3 bästa för mej som finns!

Grattis Emelie !  

Hoppas du haft en bra dag och att vi ska fira dej som in i helvete i helgen!

 


Puss & Kram j!  

.

Av J - 4 maj 2010 22:43

Har hittat på rätt mycket senaste tiden, skaffat gym kort, lämnat min balklänning hos sömmerskan så att hon kan sy upp den, köpt skor till både balen och träning, nya träningskläder, blev löpar byxor. Har även varit och träffat robins föräldrar, varit "full" med hans mamma vilket robin och hans pappa tyckte va roligt.. ja mycket oväntat , haha har även kanske fixat jobb åt min käre pojkvän!

 

Imorgon ska jag till krematoriet med klassen, även kanske till ikea med Robin och inköpa nya möbler hit till lägenheten! Kommer bli super roligt, ska även träna på kvällen! Blev Friskis och svettis trots allt även om jag hatar det ställe. Saknar sats så otroligt mycket!

 

Haft mysiga kvällar med min käre pojkvän, kvälls promenader, romantiska middagar!  Vi har inhandlat leksaker åt vår käre bebis som han blev helt tokig av.

Du är den som betyder mest! <3

 

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards