misssj

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Torsdag Kl 14.00

Av J - 31 mars 2011 14:03

Shit klockan är 14 redan ! gick upp 6 imorse men somnade om snabbt efter och vankade 09. för att träffa Emelie och Melinda. Vi satt här till 11 och begav oss sedan för att Luncha på blue thai! MUMS! Vi satt där i 1 timme och bara prata prata prata. Vilket var skönt har inte träffat Melinda på rätt länge! vi begav oss sedan till Hemköp för att handla, Melinda kilade på toa där och jag råkade omedvetet skrämma upp en tant där som också skulle på toa.

Jag och Emelie väntar utanför på Melinda, En tant kommer och frågar oss om växel, medans vi letar berättar jag för Emelie hur avloppet har varit sönder på Åhlens. och kvinnan kollar konstigt på oss, hon försvinner och ska växla, när hon sedan kommer tillbaka snabbt därefter så kommer Melinda ut från toan och jag skoja till det

"o nu när Melinda ska torka sig finns det säkert inget toa papper!" Hahah Kände bara hur blicken kom från kvinnan som gick in på samma toa som Melinda och blev jätte arg på mej för att jag skämtade!


Har hänt rätt mycket denna veckan, i Tisdags vart jag ju hos tandläkaren, inget hål bara en "överbelastning" enligt dem men har fortfarande ont   

Fia lämnade katten här efter att bollarna klipptes. Kilade på arbetsintervju på Nissastrand, vilket gick jätte bra. Inte alls förvånad   dock ville hon ge mej ett helttidsvick på 1 år eftersom en är mamma ledig men tyvärr har jag ju inte körkort ännu så det gick åt helskotta. Men timmar hoppas jag på att det blir! Verkade som ett bra ställe iom att boendet och hemtjänsten sammarbetar kan det bli rätt mycket, samt att jag bor såpass nära var positivt och att jag har deligering redan på läkemedel och insulin samt att jag gått alla kurserna plus att jag gjort allt i skolan och sist men inte minst alla perfekta betyg och omdömen! YEAH!

Nu återstår bara att hon ringt referens så kommer det väl att gå bra!

Efter det åkte jag upp till jobbet och jobbade, hem mötte upp Emelie, senda kom Fia hit, vi kilade till Fia och skulle laga mat. haha istället för att ta bussen så ringer fia taxi!! Så jävla roligt vi brukar faktiskt aldrig ta taxi förutom på helgerna när vi ska någonstans på kvällen till stället och hem igen. Men ja ... stockholmare! haha. Väl hos Fia så fixade vi med katterna samt att vi gick och handlade, mötte upp Emelie och lagade Lax och pasta drack vin och kollade på DH OFC! Så nu kommer vi köra på varje Tisdag "Halv åtta hos mej" Så nästa Tisdag är det jag som bjuder hem dessa tjejerna och står för maten samt att kolla på DH Med ett vinglas i handen! så rullar det på så, vi ska försöka få med Melinda på detta också hihihi.


Robin erbjöd sig iaf och hämta mej och Emelie. Natten fick fort och igår så jobbade jag och jag och Robin åkte iväg till Eurostop för lite shopping, köpte en xboxkontroll stativ som laddar kontrollerna också samt ett spel till WII och laddningsbara batterier, citronpress, soppslev, osv. lite små saker efter det vart vi och handlade lite käk, senare på kvällen var vi och handlade IGEN, vi var så sugna på varm choklad med grädde så vi gick och köpte grädde. haha.


Nu sitter jag här och borde gå ut till tvättmaskinen eftersom att jag tvättar till 17. Ska också iväg och köpa ett till stativ till xboxkontrollerna tänkte vi när Robin är tillbaka från lunchen med Simon. Verkar som att han kommer att bli ordningsvakt trotts allt   Mitt hjärta.


Måste säga att Robin har blivit världens underbarste på sista tiden! Ett tag var han jätte stressad och trodde jag ville ha hur mkt uppmärksamhet som helst och kände sig pressad men efter jag förklarade för honom hur jag ville ha det och mötas p halva vägen samt att han måste umgågs mer med kompisar själv utan mej. så har allt blivit bättre. Vaknar varje morgon av att han kramar mej, han kommer och pussar mej miljontals gånger. igår ställe han sig bara och kramade om mej i game affären helt oförväntat haha ! gav mej massa pussar. Vill ge mej massage och ligge på mitt bröst och att jag ska pilla honom i håret som han egentligen hatar. haha helt jävla knäppt !! Men hoppas det fortsätter så verkligen. Ibland vill man ju också vara för sig själv vilket vi har börjat vara mer och mer. SKIT BRA!

Sen blev han också lite svartis på pubben i helgen vilket han visade ganska bra.. så är iaf glad att min pojke håller hårt i mej!   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards