misssj

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av J - 6 mars 2011 12:35

Haha ja nu är det allt Söndag, jag har festat bästa man kan här hemma.. Men idag rör vi oss uppåtå i landet, dock inte sååå långt upp. haha.

Ska packa ihop kläder, papper, lite saker och misens saker för han följer med idag med! åka bil mycket kommer det bli för honom stackarn.   Vi ska åka hämta mattan och sen ska vi hämta upp lägenhets nyckeln o lite mer saker och sen vidare till den nya lägenheten!! Kan knappt vänta med datt få göra iordning.. Måste handla lite saker dit också så måste direkt när vi kommer dit att åka och handla innan det är för sent! Sen slänga in lite tvätt i tvättmaskinen, äntligen maskin i lägenheten!! och sen fixa käk o sova! imorgon kl 07 ska jag vara på jobbet, får nästan också promenera dit med Robin för att se hur lång tid det tar, men skulle tippa på en 10 min max!


I Fredags vart vi ute i Söndrum i ett industriområde och festade, Richard och co fixade en fest i Tobbes nya hus, rätt trevligt, hockey turnering osv hade vi. Trevligt var det! Vet dock inte vem som vann. tror ingen vet det haha ! Men iallafall I Lördags så var jag och Robin ute på stan och letade skor! Vaknade rätt sent dock men vi promenerade också upp till Friskis och svettis för att se om ja kunde förflytta mitt gym kort. kommer ju inte fortsätta där men har kortet i 3 måander till kan ja ju lika gärna träna där 3 månader! Vi promenerade tillbaka och mötte upp Simon, som var här och spelade Black ops med Robin. Vid 19 bar det av till Simon för födelsedags fest! Senare på kvöllen mötte vi upp Sofia o co. Sen vidare till la coca. och sedan hem!

Jag och Henke satt här och pratade lite privata saker medans Robin däckade. Stackarn skulle ju till trummkåren kl 9 på morgonen! haha, tror säkert klockan blev 5 innan han somnade. Dem ska tydligen till Tyskland någon dag och spela haha. så dem håller på  och tränar!


Lite bilder som jag sagt för länge sen!


Fyllesvin!



Karl som fick för sej att rida på Harrys lejonet!


    


Hinken skulle ju ge sig på det också!





Simon skulle spela nykter framför polisen! haha


  

 



o min älskling!





Simon och Robin som rider



     



Robin





Jonny, Veronica och Älskling som håller i hockey turneringen!


  



När jag kom hem från jobbet en dag och gjorde mat, däckade dock för hade jobbat tidigt! När jag vaknade så hittade jag denna på bordet!

Så sööött!     



    



Jag förra helgen!



 



Robin som busar med misen



 



Fooootbad!



 



Jag på Melindas 20 års kalas



 



Melinda!



 



Älskling!



  


Jag och mina älsklings skor!




Ovido - Quiz & Flashcards