misssj

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av J - 27 mars 2011 13:05

HAHA sjuk kväll igår, var på en riktigt nice hemmafest hemma hos rickard och co. vi va 10 pers som satt och drack, pratade om allt möjligt. Konstigt nog när jag somnade hade jag världens sjukaste dröm!

Har haft konstiga drömmar hela veckan.

Men iaf!


Jag vaknar av att jag drömmer att Jag och 3 andra var bjudna hem till Daniel Paris! Killen e ju så jävla grym! Jag var jätte glad över detta eftertsom han är så jävla härlig. Vi alla 5 var ¨på semester och han fick reda på att det var svenskar som bodde jämte. Första kvällen hade vi en spelkväll med honom o man bara älskade honom liksom. Så han säger att vi ska komma dagen efter igen, o man kom dit dagen efter, när jag kommer dit så sitter jag o 3 pers till, har ingen aning om vem dessa människorna va (?) så får vi reda på att Paris lurat hela bunten    Kände mej rå dissad och så ledsen.. Så så vaknar jag ur drömen med att tro att jag träffat Daniel Paris. haha ! så jävla sjuuukt.


Okej att jag tkr han är en jävligt rolig och härlig kille. MEN vrf skulle jag drömma om honom för?







Av J - 27 mars 2011 13:05

HAHA sjuk kväll igår, var på en riktigt nice hemmafest hemma hos rickard och co. vi va 10 pers som satt och drack, pratade om allt möjligt. Konstigt nog när jag somnade hade jag världens sjukaste dröm!

Har haft konstiga drömmar hela veckan.

Men iaf!


Jag vaknar av att jag drömmer att Jag och 3 andra var bjudna hem till Daniel Paris! Killen e ju så jävla grym! Jag var jätte glad över detta eftertsom han är så jävla härlig. Vi alla 5 var ¨på semester och han fick reda på att det var svenskar som bodde jämte. Första kvällen hade vi en spelkväll med honom o man bara älskade honom liksom. Så han säger att vi ska komma dagen efter igen, o man kom dit dagen efter, när jag kommer dit så sitter jag o 3 pers till, har ingen aning om vem dessa människorna va (?) så får vi reda på att Paris lurat hela bunten    Kände mej rå dissad och så ledsen.. Så så vaknar jag ur drömen med att tro att jag träffat Daniel Paris. haha ! så jävla sjuuukt.


Okej att jag tkr han är en jävligt rolig och härlig kille. MEN vrf skulle jag drömma om honom för?







Ovido - Quiz & Flashcards