misssj

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av J - 12 mars 2011 14:22

Shiiit va bakis jag är, kan inte fatta detta.. jag drack 2 smirnof ice och 2 groggar med jätte lite alkohol.. ngn mjölkdrink som ja inte ens drack mkt på.. Tror att det var för att jag började dricka på tom mage.. skulle väntat tills efter vi åt.

Käkade ju bara frukost, äggmacka med tomat,räkröra till..

förfestade hos Hinken med johan melinda robin och mattsson. senare kom jonny, fryland och richard, blev riktigt nice kväll! ingen som blev jätte full utan alla va lagom på    jag var ju dock den som var igång hela tidem, ville få igång alla. hehe.


Ute gick vi till 3 hjärtan, dåligt ställe ja veeet!! men vafans finns det i Halmstad då ? Kom med något bättre!! Väl där gav alla mej sina cider hela tiden för att dem inte orkade dricka upp. så när jag hade lite kvar tog dem min o gav mej sina hela fat cider.. kuuul! När vi skulle där ifrån kände jag bara att jag ville hem så jag kilade hem medans dem andra festade vidare!

Robin väckte mej någon gång vid 05 med att ha huvudet 5 cm frnå min ansikte och fråga "sooooover du ?!"

"nää vafan tror du att jag gör?"

Jag hade slocknat direkt när jag kom hem ! Rätt skönt ändå. Väl uppe idag hade jag jätte ont i huvudet, och vi gick o käkade kinabuffe på Asian! mmm sushi!! Nu sitter jag här med morgonrock och väntar på att dagen ska gå fort och att man piggnar till !

Ovido - Quiz & Flashcards