misssj

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

´Goood Morgon!

Av J - 28 mars 2011 11:36

Uppe med tuppen? eller.. inte

Är iallafall uppe nu. Tänkte käka lite mat kolla på DH på tv, sen iväg och sen jobba! Fullt upp idag. Imorogn ska jag på anställningsintervju på Nissastrand, roligt roligt. Rätt nice om jag får de, bara 2 min härifrån haha ! Såg inatt att Danile Paris hade lagt upp min dröm på bloggen! haha så förvånad jag blev när jag läste det. trodde jag skulle DÖ . Men det bjuder jag på. ett gott skratt förlänger liver sägs det ju  .

Emelie trodde ju så klart inte på mej. Hon har nog ännu inte fattat att jag inte ljuger! Så nu på lunchen rusade hon in o kollade, och fick ett fint sms "SHIT" Ska skicka ett långt sms med bara "hehehehehheeh" till henne för det hatar hon!

Ska kila och handla lite tänkte jag. Igår satt vi och betalade hyra och allt så det är klart! Vi sorterade papper och pärmar osv här, gick ner med saker till källaren . Såg att det var en tom källare nu så ska kika om det är en lediglägenhet på G här i huset?


Ska gå och boka tid för massage nu i dagarna också, längtar såå mycket! Verkligen på tiden! Även spa dagen måste vi ha snart så inte den brinner inne. Robin  klarade ordningsvakt språk och fystest galant, även securitas testerna så nu ska han på intervju där nästa vecka för ordnings vakt! Hoppas det går bra.   Allt Rullar ju mitt liv är perfekt!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards