misssj

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av J - 1 mars 2010 19:43

Första dagen i skolan!

Var jätte bra, men jobbig efter 6 veckor sitter man i skolbänken igen!

Men jag har haft bästa helgen på länge! Med bästa folket!!

Fredagen förfestar vi hemma här hos Robin, temat var att alla killar skulle ha kostym, fy fan va snygga dem blev i de!

Tjejerna hade ju tagt linne o leggins, väst? YES!

Kvällen var rolig.


Lördagen, hade Sandra 21 års fest, vi böjade hos henne, så jävla gott folk!

En oförglömlig natt iaf! Jag hade CP roligt! Vi gick vidare till " 3 hjärtan" och dansade och hade kul, man träffade många som man inte träffat på länge!

Träffade även en kille som ja inte träffat på länge "Andy och kim"som jag har träffat ett par gånger och festat hos, Vi bestämde att vi skulle festa ngn helg framöver!

Helt sjuk helg kan jag säga!


Nu passar vi världens sötaste hund Kajsa, kom nästan nytt tillbaka med henne från vårl illa girlpromenad! Hon är min ängel, kommer o kjelar med mej, blir arg på om Robin kramar mej! Hon finns redan i mitt <3 efter att bara haft henne i 2 dagar!


Puss & Kram J!


Bilder från helgen!


          




Ovido - Quiz & Flashcards