misssj

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av J - 3 mars 2010 15:49

Nu känns det som in i ... Fyyy va skönt, snart studenten, balen o allt! Massa jobb i sommar! Flytt osv.. Sitter just nu och skapar min framtida namnskylt inom undersköterske yrket!

Och det känns kan jag lova!

Min första kommer bli en traditionell! Där det står mitt namn och Undersköterska under, trots allt har jag ju inriktning barn.. men det kan man inte lägga till. Kommer ju bara använda den ett tag fram tills jag pluggar vidare i januari igen om jag inte ångrar mej och söker nu iaf.

Inom några år hoppas jag iallafall att det kommer att stå Johanna, Barnmorska!


Var ute med Kajsa för en liten tag sen, hon är värd guld!

Så mysigt att gå ut och gå med henne på morgonen och sedan på dagen! I 2 timmar totalt har vi varit ute och gått. Ska ut med henne sen ikväll också!


Hon sov med mej inatt iaf.



Puss & Kram J! 

Ovido - Quiz & Flashcards