misssj

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av J - 8 mars 2010 19:21

Har just slutat jobba och kommer hem till Henrik som vi skka laga mat med!

Han står just nu och rullar köttbullar och jjag och robin sitter i soffan, magen kurrar faktiskt klockan är 19.30 och jag åt vi 12? thaimat..

En rolig sak jag tänkt på är hur folk kan påverka andras agerande! Jag kan skratta så mkt åt de så de inte e sant när jag fixk höra de som jag fått hörs. =) Men jag ser väl mej själv som en stark person som andra tycker att jag gör bra pch intressanta saker o gör likadant, right? =) lite kul att allt kommer efter jag skrivit saker här! Fy vad det sätter fart på folk tydligen! haha.




(Henrik säger när han hackar löken "Röven vad det svider!"

Min klockrena kommentar "Svider det i röven också?")





Hittade lite bilder från nyår här hos henrik som inte jag har fått :)


Jag

 

Frida

    

Johan och Julia

   

Henrik

 


haha ja... de e gott tycker jag =)

 

 





Puss & Kram J!

Av J - 8 mars 2010 12:20

Ja en ny dag, ny vecka, allt på än gång!

Vaknade av att en liten pojke vid namn Robin väcker mej med en puss på kinden, mysigt!

Nu har ja kastat ut honom så att han ska ta sig till arbetsförmedlingen och körskolan!

Själv har jag precis dushat, ska göra mej iordning, väntar på att melinda ska höra av sig, eller vänta?? de har hon ju  =) bara jag som e SEG!


Vi fick som uppgift att redovisa om HIV! Så vi ska/tänkte ta oss till Ungdomsmottagningen här i stan, för att få ev. broshyrer och info om det! Kommer bli en perfekt redovisning!

Nu ska vi kämpa som fan!!!

Imorgon ska jag vara på Lv6 för att hjälpa ambulansmänn och brandkår hur man agerar i en olycka! ska spela död, en sjukdom kanske? ja vad som helst =) komemr bli jätte skojigt och är nervös över vad vi kommer vara med om, och vad jag kommer att få!


Senare idag ska jag jobba som vanligt på apoteket. tänkte också kolla på en film om HIV som min lärare lånade mej, så ska ta mej tid att kolla igenom dokumentären! Inte så kul för Robin o kolal på de kanske? Men de får han ta!


Igår var vi på Harrys och åt kyckling vingar, guuud va gott, men jag tycker att 6 stycken vingar är för mkt så jag satt i smyg och förde över fint på Robins tallrik när han inte såg, så han åt sammanlagt 16 st hehe. lite kul va det, Henrik såg ju när jag gjrode det, men Robin var så upptagen med att prata så han märkte inget =).

Nnu ska jag sätta mej framför storspegeln och sminka mej!


Pyss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards