misssj

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av J - 7 mars 2010 13:43

Veckan har varit full av äventyr så har inte orkat skriva något,

Jag har haft kajsa här, varit ute och gått emd henne hela dagar, jobbat i massor! och varit i skolan.



Nu har jag haft piercingen i några dagar, och måste säga att det gör inte ont :) gjorde inte ont heller när jag gjorde den, jag har redan hunnit äta pizza 2 ggr med den, thaimat och frukost alla dagar, måste säga att det går jätte bra och stör mej inte heller!

 Ingen svullnad förutom när jag vaknar på morgonen.

Sköter den bra gör jag också, bakterie dödande medel tar jag några gånger om dagen och hexodent också som gör det ännu bättre!

Träffade mamma i torsdags och visade den men hon sa inget som tur va :) bara undrade vad som fick mej att göra det?

Jo, jag har velat göra det i 3 år! När jag träffade Robin så fick jag honom till att sätta tillbaka sin piercing i ögonbrynet, vilket är sååå snyggt på honom, det gjorde så att jag blev intresserad att göra i tungan, han sa att jag får välja själv om jag vill göra det eller inte, så jag gjorde det! Nu väntar bara piercingen i Bröstvårtan också, sen är jag klar!

Det ända som suger lite är att det är studentfest på ondsdag och då får jag inte dricka, man ska ju helst inte dricka på 2-3 veckor.

Måste klura ut också vad jag ska vara på studentfesten  =) alla girlsen ska ju gå =) wiiiiie ;D kommer bli ännu roligare nu!



Appropå studenten och balen och sånt, så var jag ute med Robin och hans pappa för att välja en bil, och nu blir det den gammle stililige rollan :), kommer bli jätte fint! Tänkte inreda den med roser iom min klänning är röd! Så nu är klänning, frisör, sminkning och bil färdigt! Hoppas bara på att Stjepan också har fixat allt nu så det blir lugna puckar, ska hinna köpa skor också så jag kan gå med klänningen till Darians mamma så hon kan sy upp den enligt min längd =). Nu är det bara lite kvaaar! Kommer bli skit kul! Plus så kommer ev min käre Robin köra oss eller så blir det hans pappa! Student mössan har kommit, den va verkligen fin, champanje glaset, visselpipa, kapsyl öppnare, omvårdnads brosh kläderna kommer lite senare, men jag kan knappt vänta tills dess!


Har varit på öppet hus också på högskolan och sett på sjuksköterske programmet, guuuud va jag längtar till hösten! Att bara få sätta igång med allt och börja jobba!

Fick en liten stund med Robins mamma också igårkväll som ville och hoppades på att jag blir ledig ngr dagar, veckor efter studenten tills jag börjar jobba så att vi kan åka ner till dem i Schweitz! Jag bara längtar!

Måste ocskå börja söka lägenhet i Gbg till hösten!


Lite bilder från veckan!

Våra kulor som vi köpte som växer av  vatten!





 


När jag, Emelie, Melinda, Kajsa och Molly varit ute på promenad och kommit tillbaka hem!

   


Emelie sitter och dricker Latte. Vacker bild :´)

   


Melinda matar Molly och Kajsanär vi kommit hem.

Snart ska jag iväg och spela airsoft med Robin och hans kompisar, om jag ska vara med och spela får vi se, dem väntar ännu på deras saker dem beställt, då ska jag vara med iaf!


Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards