misssj

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tror hon vill ha! Återstår att se när lillen kommer ut! Robin kusin fick också barn för någon dag sedan, guuud va söt den lille va! Tänk att man va så liten en gång i tiden hehe!

Vaknade idag med att jag drömde om att jag fick ett sms av Fia där det stod att hon har fött sin lille son, så va tvungen att checka det när jag hade kvicknat till haha. dock skrev hon tillbaka att hon önskade att det var så, kan tänka mej att det verkligen är tungt för henne.. sätta typ 10 -15 kg på henne.. stackarn..


Förövrigt går jag på överenergi heeelat iden känner mej glad och lycklig hela tiden. kan inte riktigt förstå vad som hänt med mej haha, jobbar ändå 6 dagar i veckan numera om inte då innan 14 dagar i streck, tror bara jag har ca 4 dagar ledigt denna månaden haha! jobbar över hela tiden osv osv. mycket att göra så att säga! Städa, diska laga mat tvätta damma. allt det där samtidigt! herre guuud! dock har vi funderat liiiite på städhjälp? ska ta reda på det lite till...Bero totalt på hur mycket vi kommer att jobba sen efter sommaren, vem vet.. man kanske äntligen flyttar till en större stad!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards