misssj

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av J - 14 mars 2012 21:08

Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!


En bild på huset i Portugal!

   

Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan kommit i Måndags. Men när man bor långt ute är det bra att planera! Man saknar den lille knasbollen lite ! hehe han som gjorde alla små hyss! Nu väntas det väl bara att se om han parade sig med Robins mormors katt haha! Vore ju lite skoj om det va så!

Vi invigde Gasolgrillen för första gången iår!! Grillat kött med sallad och potatisgratäng. Mums!!

Har kikat lite saker och snart tror jag att jag sätter igång med "nästa sak" måste bara ha lite mer kött på benen innan man går vidare till nästa steg! Snart är det dags för Fia att få sin lille knodd, bara 3 v kvar! Men han kan ju komma när som. Har köpt en liten bebis sak till lillkillen när han kommer! Längtar tills vi också kan börja träna tillsammans igen, lär ta ca 2 månader innan hon kan det har jag för mej(?) Sen har jag och Jennie en liten plan på vad vi ska göra till hösten! haha. kommer bli sviiiin kul!

Elin och Simon fick sin nya lya i Måndags så det blir en tripp till dem! Imorgon ska vi nog inom kalle för att kika in i hans! Ska även till Ikea imorgon ev, köpa lite saker! Så ska som vanligt på regionsmöte på morgonen kl08.00 sen sätter jag igång med mitt projekt på jobbet så jag är där men inte schema lagd! Kommer bli skojigt! Tror jag och sandra kommer ha svin kul! som vanligt när vi jobbar haha! åh längtar till imorgon !!!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards