misssj

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt.

Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är medvetna om det. tror vi fick lite av allt tillbaka när bilen inte startade en natt när robin hämtade mej i stan. När killarna hade bytt batteri hade någonting inte suttit åt ordentligt vilket gjorde att det blev glapp så bilen ville inte starta. Olyckligt nog sitter vårt batteri i BMWn i bagaget. och vi fick ju inte upp bagaget, där stod jag, Robin, sandras lillebror tobbe och hans kompis som hjälpte till oss med bilen och en snubbe till som sedan kom. vi alla stod där och försökte och försökte och försökte vilket till slut gick! Yippie! tror det lönar sig att ge för man får alltid någonting tillbaka, vilket vi fick denna natten! Så ett stort tack till dessa killarna  

 Denna veckan som gått har vi passat robins mormors katter eftersom hon ska vara i 1 månad i partugal plus så har vi henkes katt här som också varit borta. så totalt sitter jag här hemma med 6 stycken katter! Herre jisses va mkt mat som går åt och skit som behöver göras rent! haha!! Jag har har gjort en sak som jag aldrig i hela mitt liv kommer att ångra, vet inte ens om jag vill berätta vad. viktigaste är att jag är stolt över det, vilket jag verkligen verkligen är! Hoppas den andre personen är det bara och att det kan få ett bra slut för det har gått mååååååååååånga år, många tjaffs, många tårar och ett helt nytt liv för att fixa till allt igen, är stolt att jag öppnade mej så som jag gjorde mot personen i fråga eftersom jag vet att jag kommer att få något positivt tillbaka.. för innan va denna personen ljuset i mitt liv och någonstans så är det så fortfarande.. Man kanske ändå aldrig växer ifrån varandra? för det trodde jag för 3 år sedan, fler år? men nu vet jag att det absolut inte är så..  Nu är det bara till att vänta på något tillbaka, så man kan gå till nästa steg. Kanske ett mycket mycket större steg. hehe.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards