misssj

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av J - 23 februari 2012 19:48

Har funderat lite hit och dit nu om jag ska ta ut min tungpiercing, vet att det kanske inte är så smart om jag skulle ångra mej sen. Men vafan jag kan alltid ta om den?! Har en kompis som gjort sin 3 gånger för hon velat ta ut och sen ha tillbaka den. Men nu har jag provat det och jag vet inte om jag vill ha den längre. Robin gillar den inte, varför vet jag inte, iom att han själv ville haft en innan. Jag har min ganska långt in så man ser inte den så mycket, tror inte fortfarande mina kollegor märkt den. En dag kändes det som att jag hade svalt kulan och sa typ högt för mej själv "shit jag svalde min piercing" och en kollega tittade på mej och frågade. Vart har du en piercing? Så visade jag. hade inte svalt den men aahh. verka inte som någon sett den, vilket är skönt, vill inte att någon ska lägga märke till den. tror jag har 2 bilder då jag faktiskt visar den 1 där den syns för jag skrattar med öppen mun och typ lutar mej framåt haha! Men a vi får la se vad som händer   Har en annan liten ide på vad jag ska göra! Så får se om denna åker bort eller vad som händer!


Kanske ser ut såhär till slut


 



Av J - 23 februari 2012 18:38

Åh idag slutade jag lite tidigare, himla skönt, har städat, lagat mat och kollat lite på adam live, så roliga!!

Tänkte läsa lite saker till imorgon på jobbet, fick ju den nya uppdateringen idag   Så har lite mer att lära in. 

Kl 21.00 börjar REVENGE !!





Hela helgen är jag uppbokad med saker, vet inte hur jag ska hinna med.. Imorgon blir det Mattsson o co efter jobbet eftersom mattsson precis varit i boden på överlevnadskurs. Lördag dag ska jag tidigt vara i stan och träffa en gammal vän, på kvällen blir det att träffa en annan jätte gammal vän och kika mello, äta gott och dricka lite vin. mysigt! Söndagen kommer jag bara ägna åt att umgås och mysa med Robin  EV blir det ikea också hehe.

Idag skulle jennie ha tenta så hoppas att det går super för henne!! Har även inskaffat lite nya träningskläder för imorgon ska man fixa träningskort också, ÄNTLIGEN tillbaka på SATS! Elin och Sofia ska också skaffa kort där så kommer bli skit bra, jennie e där redan som instruktör och Emna tränar där också, vet några till men vet inte hur aktiva dem är i sin träning, så kommer bli skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards