misssj

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

borta

Av J - 23 februari 2012 19:48

Har funderat lite hit och dit nu om jag ska ta ut min tungpiercing, vet att det kanske inte är så smart om jag skulle ångra mej sen. Men vafan jag kan alltid ta om den?! Har en kompis som gjort sin 3 gånger för hon velat ta ut och sen ha tillbaka den. Men nu har jag provat det och jag vet inte om jag vill ha den längre. Robin gillar den inte, varför vet jag inte, iom att han själv ville haft en innan. Jag har min ganska långt in så man ser inte den så mycket, tror inte fortfarande mina kollegor märkt den. En dag kändes det som att jag hade svalt kulan och sa typ högt för mej själv "shit jag svalde min piercing" och en kollega tittade på mej och frågade. Vart har du en piercing? Så visade jag. hade inte svalt den men aahh. verka inte som någon sett den, vilket är skönt, vill inte att någon ska lägga märke till den. tror jag har 2 bilder då jag faktiskt visar den 1 där den syns för jag skrattar med öppen mun och typ lutar mej framåt haha! Men a vi får la se vad som händer   Har en annan liten ide på vad jag ska göra! Så får se om denna åker bort eller vad som händer!


Kanske ser ut såhär till slut


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards