misssj

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

21/2

Av J - 21 februari 2012 18:48

Dagen började med att rörbolaget ringde på dörren och skulle fixa lite saker. så äntligen så tror jag att allt fungerar! annars har man precis kommit hem från jobbet. Vilket är fruktansvärt skönt! Känner av baksmällan sen  Lördagsnatten. För att inte ha varit på krogen sen i oktober ja.. när vi va i Stockholm så är det bra! har ju iofs varit på krogen men dock inte druckit någonting, det finns ju sina anledningar till det. Sen har det bara varit hemmafester men då har man bara tagit 1-2 glas vin.  Så har inte varit så värst mycket. Så det satte sina spår i helgen! Dem vill jag ska följa med och festa i helgen också men tror inte jag kommer orka det. Har ganske mycket jobb plus så måste man jobba 1 helg också vet dock inte vilken man ska välja.. Igår hade jag lite tid med personalchefen i sydvästragötaland samt pratade lite med vår regionschef som var på besök. Va tvungen att ha lite snackis med dem. Förövrigt har dagarna varit lugna Robin har äntligen varit ledig i några dagar så man har spenderat tid med honom, idag blev han dock inringd till att jobba, så är lite ensam nu i huset igen..     fast man får ju lite söta sms då och då. hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards