misssj

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av J - 30 augusti 2011 17:04

 



Allt känns så otroligt jävla förjävligt just nu. Nu är min sötaste zillfra borta plus att Kajsa dog idag. Min älskade lilla Kajsa.. Kändes förjävligt att få höra det idag i bilen när jag blev hämtade o kändes för jävligt att se Robin så ledsen för att hon är borta. Hon har funnits i mitt liv i 2 år, under jobbiga perioder och lyckligaste perioder. Hon som jag kunnat rensa luften med på våra promenader och fått höra allt mööjligt av mej, alltid kommit och gosat trotts att man varit sur på henne. Fått en attt le när man är ledsen och gett närhet när man behöver. Min älskade Kajsa är borta... Helt tomt i huset är det nu, ingen söt liten hårboll som tippar omkring och kommer och lägger sig på mina fötter eller vem ska hoppa upp hos mej i soffan/sängen ikväll och vill mysa.. ? Det känns så otroligt tungt.


Kajsa min lilla ögonsten <3




Ovido - Quiz & Flashcards