misssj

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av J - 11 augusti 2011 19:33

Torsdag och klockan är bara 19.30 ungefär. Är helt slut i kroppen har jobbat sen 07 imorse med inventering osv nu inför ombyggnaden och omorganiseringen.. detta betyder att jag fick gå upp klockan 04 imorse för att ta bussen 06.15 Men men. härligt ändå när pengarna rullar in på kontot! Var en kille och kollade på lägenheten idag som troligtvis ska ha den? så härligt kan redan släppa den nu då alltså. Måste hinna städa den men kikar lite på vad städflytt går på ungefär. nästan lönt att beställa det egentligen iom att vi båda jobbar så mycket som vi gör nu. Målare håller på med väggarna och taket. så snart är det väl klart. Imorgon taggas det för jobb, ska försöka sluta lite tidigare imorgon iom att Robin är ledig så får se hur jag lägger upp dagen. trottsallt har ju chefen sagt att jag får gå och komma när jag vill bara jag skriver upp det och allt är klart till sista september!


Imorgon så väntas det att hitta på någonting. vi vet inte vad men vi vill åka någonstans och göra någonting. Meningen var att vi skulle segla men trisst att segla när det regnar(?) så det tar vi någon annan dag! På kvällen väntas det bio. har ingen aning om vilken. Simon har skött allt det. På Lördagen så kommer troligtvis Fia och Emelie ut hit. får se hur dem gör, köpa lite vin och dricka äta något gott och kolla film, allmänt mysigt. kanske stannar här tills på Söndag gör dem eller om vi åker in till stan senare och kika läget.

Har ingen lust att festa nu på länge iom att man har fullt upp hela tiden!

Men jag vet att klockan inte är så mycket men jag måste verkligen sova nu...  känner mej som en gamling... Men måste för att orka morgondagen!

Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards