misssj

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av J - 6 augusti 2011 20:43

Sitter här i huset helt ensam, lyssnar på pumpen från akvariet, alla katter som springer omkring och leker med varandra och på tvn, någon kvinna som står och ylar som bara den. Inte bra direkt, jag missade bussen och nästa kommer kl 22.01 så får ta den in till Halmstad istället. Jag och Emelie tänkte kika in TSR nere vid hamnen kolla pubbarna där innan vi beger oss mot pubbarna i the big C! Idag har jag jobbat extra, och jag kan nu säga att jag kommer vara varuansvarig på Apoteket i stan numera, jag har förflyttats, chefen började med att han ville behålla mej och nu vill han att jag ska omorganisera hela Apoteket. Rätt coolt!  Kommer jag att fixa det? Jag hoppas att jag kan hjälpa dem med allt jag kan. Kommer få mer och mer och ännu mera jobb. Känns härligt nu när man har ett helt hus att sköta egentligen, Hela dagarna jobbar jag och kommer hem till ett tomt hus, Robin jobbar ju när jag slutar. Så vi jobbar om varandra, rätt trist men jag gillar det eftersom jag saknar honom så jäkla mycket och detsamma med honom. Får massa söta sms, och samtal av honom mitt i natten och söta röstmedelanden av honom. vilket jag även får när jag jobbar dock kan jag ju bara se och höra av dem när jag har lunch, paus eller slutat   

Nu är vi snart klara med köket! Har varit på Ikea 2 gånger nu och Ullared 1 gång, samt så åkte vi till Fyna i Fbg men där hittade vi inget förutom någon utemöbel som vi vill ha. Har fått igång fontänen i trädgården och fixat massa annat i Huset, lägenheten är snart tomt och det känns skit trisst att lämna den egentligen, Sov där ensam inatt för jobbade tidigt imorse vart ändå skönt att ha lite egen tid där för mej själv. Har rensat mitt akvarie, kollat på nytt akvarie samt lite annat gott till huset, snart måste inflyttningsfesten ske och vi planerar lite smått men det kommer bli helgryyyymt! Har idag också tömt 8 flyttkartonger med massa massa massa saker och gåt tiordning här lite mer, kört ALLT i diskmaskinen så att det ska kännas frääsht, satt allt som vi ska ha som reserv i köket på andra våningen!


Håller samtidigt på med allt annat,. körkort Robins födelsedagspresent som jag inte vet kommer att bli som jag tänkte eller om jag kommer att köra på något annat istället men han skulle blivit ap glad för det jag tänkte. Men vet inte om jag kan fixa det just nu.. Men men nu ska jag sätta på hög musik och ta ett glas Champange och njuta av huset!   

 

Träffade även på Stockholmarna på Leffes haha där stod dem helt plötsligt framför mej på Leffes och ja, vad ska ja göra mer än att hälsa? På Fredagen fick jag ett sms att dem ville festa med oss på kvällen, så att dem fick träffa älsklingen, så det fick dem och Emelie också! Var rätt nice, har pratat igenom med en av dem och förlåtit för vissa saker och stryckit ett sträck över vissa saker. så numera är vi vänner   Vilket känns skönt. Dock är allt så komplicerat för det är egentligen inte dem som.... Men men livet går vidare och man måste ha kul och kunna förlåta. Kanske festa med dem nästa år igen med Älsk.  

Ovido - Quiz & Flashcards