misssj

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av J - 20 juni 2010 23:26

Ja helgen har varit, vad kan man säga, bra?

Fredagen börja med en utbildning, kul!

senare på dagen åker vi ut till Robins föräldrars hus i uglarp och grillar, sover över o bara slappar av!, med simon, simon och Melinda. Dagen efter försvinner kisen, men mina föräldrars katt e ännu kvr hos oss!

Lördagen åkte vi hem och det blev fest på kvällen!

En aning bakis har man varit o spytt dock lite. ush... inga mer tequila för mej inte! jag som inte tål citronen fick shota bara tequila och salt, det var inte gott kan jag lova!

Jag och min Robin har pratat om o dra igång något event med några som skulle kunna tänka sig vara med om dem vill. Så det återstå att se vad som händer med det. jag är sjukt pepp o jag saknar CE grymt mycket, det var ju där jag och Robin lärde känna varandra?

Jag har tagit studenten och gjort massa saker under detta året, året har varit grymt kul men verkligen sorliga saker har hänt samtidig också..

Jag har lämnat vänner som har betytt mycket för mej, men som visade sig vara ren BULLSHIT! 

Sådana vill vi inte ha, right?

Jag har lämnat en person som varit viktig för mej under 3 års tid, som har hjälpt mej otroligt mycket med vissa saker, men jag gick vidare i livet och hittade Robin som verkligen betyder mycket, han som har hjälpt mej igenom några stora saker i mitt liv. Hade det inte varit för honom hade jag nog inte orkat med detta året.. Melinda.. jaa vad ska man säga, många kompisar har ställt upp, men inte så mycket som du gjort, om inte du hade funnits hade jag nog aldrig ens tagit studenten, tagit mej igenom detta sista året i skolan. jag har dej att tacka grymt mycket senare i mitt liv.. Under detta året har jag åkt som en berg och dalbana. vissa stunder har jag inte orkat någonting och vissa stunder njuter jag av livet.. Jag har gått igenom en misshandel, en kompis som blivit misshandlad, för mycket har hänt under detta året och jag tänker tillbaka på det varje dag. Jag har stöttat min vän i hennes misshandel medans hon har stöttat mej i det som hände mej. Min pojkvän som har ställt upp under hela denna misshandeln och min kompis, min familj som jag har trott ska stötta mej har bara stött ut mej istället för att bara förstå mej..? jag tänker på det varje dag men ingen dag går utan att jag kan känna mej nöjd. Jag har tagit studenten, tagit mej igenom detta och gått vidare och jag hoppas att jag gör det bara på rätt sätt. jag är jag och jag hoppas folk tar mej för det, och inte för vad jag har varit med om, för att tycka synd.. En sådan sak sätter sig hela livet och detta har verkligen satt sig i mitt liv, något jag aldrig skulle kunna förlåta, verken mej själv eller den som som nu misshandlade mej.. Kommer aldrig glömma det men jag måste också gå vidare. Jag vet dock inte om jag har orken, men jag har dem som driver min ork framåt!

Det ända jag kan säga är att jag har alla att tacka som har stöttat mej och som visat att det finns bättre människor än så..


Puss & Kram J!


BTW! Jag har blonderat mej!

Ovido - Quiz & Flashcards