misssj

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av J - 2 juni 2010 16:01

YES !! det blev CAMPING!

Kan säga att det var as roligt, Jag Melinda Emelie E och Ida med många fler hade as roligt! Det kan man lugtn säga, vi kom dit vid 9 på kvällen började våran kväll med micke och freddy i klassen som satt med ett gäng, sendan gick vi vidare till Emelie och ida, med hela ops och opf.  Vad kan man säga? Vi hade kul ovh var unga och fulla!

Robin kom och hämtade mej vid 1 på natten, han hade nog ganska roligt åt mej, haha!

Men somnade fort som helskotta!

Dagen konsitgt nog är jag inte bakis.. men hade svårt för och äta när vi åt lunch jag och Robin. 

Nu har jag skickat in mitt sista arbete någonsin på gymnasiet!

Väntar även påa tt Robins föräldrar ska hämta upp oss för vi ska till småååland!! Vi ska test köra rollsen till småland så att den funkar till på söndag när det är Bal!  

Så hejsvejs !

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards