misssj

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av J - 24 juni 2011 16:28

Igår sprang ajg iväg till Fia som hade en dunder fest med alla möjliga folk från stockholm och göteborg. Rätt kul trotts att man va den ända spik nyktra. Kilade dock hem 23 för att jag inte kände mej bra efter min lilla influe och för att jag ville vara pigg till jobbet idag, så att min kropp orkar hänga med ikväll! Tanken e att vi ska hänga hos Fia på förferra sen tar vi taxi ut till Tylö där också min älskling ska vara vakt haha ! Kmr bli rätt kul, kanske kan vänta där på honom tills han slutat så jag får skjuss hem?    men rätt trisst för honom vill inte vara i vägen, skämma ut honom eller vara jobbig.. Tror mest det är han som får hålla koll på mej?   




Lite bilder från Malmö!



 

  



 

Fia och Emelie


 

Fia



 


Jag



Ovido - Quiz & Flashcards