misssj

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Sjuk Champange Stockholm Gamal vän och hus i Portugal.

Av J - 26 september 2011 18:34

  Veckan som gått har varit upp och ner, har hört av mej till en uppfödare och fick tillbaka att vi verkar som ett perfekt par till att skaffa hund!   låter väl positivt. skulel skicka uppgifter om oss så hon sätter upp oss på listam. aw, så hoppas det blir flera valpar så man kan välja en utan "masken" annars vill vi inte ha någon tyvärr... vi vill ju ha någon som inte har en mask och leta kommer vi göra tills vi hittar den rätta. Jag åkte ju på och fick feber och tappade rösten förra Torsdagen, jätte bra med tanke på att vi skulle till stockholm på Fredagen, sagt och gjort så åkte vi till Stockholm, dock klockan 12 vart framme 19 för att vi stannade några gånger för att jag mådde illa. lite surt, men ville ju inte sabba för dem andra att stanna hemma pga mej. Gick ändå bra att köra i Stockholm inte så svårt/jobbigt som jag trodde. Vi kom fram till Karlberg slott och fixade till oss osv, dock sov vi ju inte alla tillsammans för att man inte får det. så vi var utspridda. haha. Jätte skönt folk, jätte skönt att festlokalen bara var 20 meter från huset.


Lite roligt för helt plötsligt när jag sitter i soffan får jag ett sms, från Fredrik i Stockholm som hade sett på Facebook att jag va på karlberg vilket han också var på. helt plötsligt när jag vänder mej om så står Fredrik och Hjelm bakom mej och kollar runt. haha, blev faktiskt jätte glad av att se honom. va ju inte länge sen man stötte på honom, randome de också på Leffes och på Underbar med älskling. Men va kul att träffa honom på "hemma plan" tydligen var hans kusiner inbjudna av några killar så hängde dem också på. dem var ju där betydligt tidigare än oss. haha så när vi checkade in så dröjde det inte länge innan jag fick smset. kuligt var det, han träffade min älskling också igen så dem babblade på lite med varandra.    På Lördagen var vi ju bakis som in i helskotta, jag var ju så glad så jag köpte ju en Champange flasksa som vi drack. så jävla gott..

Men vi tog oss in till stan vandrade runt shoppade och käkade mat, plankstek.

Virrade in på Nk lite och tog oss sedan tillbaka till karlberg. Gjorde oss iordning och åkte iväg till vår gamla klasskompis Josefine  på Östermalm. As snygg lägenhet så nu vill liksom jag att vi har en liten lägenhet där uppe.. haha. vi tog oss ut till och festade på Stureplan haha. hur nice som helst, dock hamnade Tobbe i bråk för att några idioter taffsade på hans tjej.  Så gick kvällen lite åt skogen, men vi tog oss till Donken käkade fylle mat. Tog taxi tillbaka igen. Jag vaknar ju alltid tidigt så fick ju gå runt till alla och väcka dem, började städa och packa ihop, gjrode även frukost till allihopa även hos dem vi sov hos. Vilket uppskattades.


Kan ju inget annat än att säga att dessa blivande officcierarna (?) ser mer än bra ut! hahaha. riktiga biffisar och smalisar som va as snygga. Hoppas nu att Robin söker till detta. Men hans val. Vi åkte hem igen. och nu ligger jag här i soffan sjuk. vaknade imorse med att spy ush... så fick ju sjukanmäla mej idag igen, inte kul för har rätt mycket jag vill fixa på jobbet som man inte hinner... skulle även ha möte på jobbet imorse men kunde ju inte gå när jag hade spytt... fy. vaknade igen 12 och har bara legat utslagen i sängen har sånt tryck i huvudet så jag vet inte vad jag ska göra... Men ska försöka gå till jobbet imon om jag inte spyr igen. kanske gravid? nää vet inte..ush.. måste kolla upp det iallafall.


Hus är köpt i Portugal. Vet inte om dem har fixat det helt och hållet men det är så gott som köpt. kan lägga upp en bild lite längre ner sen.

Men först en bild på köket!




 



Det är dock inte iordning här men rätt så. har lite kvar att göra samt borta vid spisen så kommer den svarta brädan att åka bort och upp ska en svart aktig glas skiva.


Och en liten bild på huset.




Bara läääängtar till att åka dit. så ska kika på flygbiljetter, och överraska Robin med en flygbiljett till oss som en liten present från mej nu när pengarna har plingat in på kontot mitt?     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards