misssj

Alla inlägg den 12 september 2011

Av J - 12 september 2011 17:48

Jag har en sån där dag när jag är så lycklig!!!   Går runnt och ler, ksickar massa gullsms till älsklingen och sjunger att jag är lycklig, Robin bara går runt och skrattar åt mej , men ja! hahah vet inte hur jag ska få ut min lycka annars. Hoppar runt och sjunger massa kärleks sånger. Undra vad som är felet på mej!?

Gör Robin glad iallafall ! VIktigaste liksom!   


Jag är såååå lycklig! Jag     Robin!



I Lördags Btw va vi i Falkenberg och shoppade runt lite, åh så snygga tröjor Robin köpte! Köpte säkert 6 stycken haha ! o t shirtar. Fint ska det va! Ska köpa en pike jag såg inne i stan till honom också någon dag som krydda till honom!!

Just nu vill jag bara skämma bort honom rejält! Som att sitta och kolla på lite lyxigare hotell uppe i stockholm!!! woooho!


Ovido - Quiz & Flashcards