misssj

Alla inlägg den 11 april 2010

Av J - 11 april 2010 15:57


Johanna   Robin


Söndag, har jobbat. varit ute med kajsa i 1 timme, vi har henne igen ! WIIIHO

Men Regina hämtar henne imorgon =/ Katten är hemma, han skulle kastreras imorgon, men tydligen vill Robins bror para sin katt med honom så han får Norska skogskatter :) sött. Så vi har fått avboka tiden till en senare!


Fredags vart vi och boxlade, jätte mysigt va det, med Erkki, Veronika, Simon och jag & min baby.

Var väldigt trevligt. och jag kom 2a! YEAH!

Igårkväll så firade vi Ida som fyllde 21, så Erik, Ida, Henrik, Melinda, Meela jag och Robin firade här tills vi tog oss ut på pubben!

Nu väntar jag på att reprisen av desperata hemmafruar ska börja iom att jag missade det i tisdags, plus kl 6 så ska jag kila ner till Mc Donalds på medarbetar möte!

Har precis också blivit klar med inskolningen! Jag storm trivs. Lite roligt  när både chefen och enheten ringer mej dagen efter och erbjuder mej massor av dagar att jobba!

Så nu blir det jobb !

Har varit och bokat tid till klippning i juni, haha lite långt framöver men vill ha tid mellan balen och studenten. Det är bäst att boka nu, för väntar man så kommer det gå snabbt. Denna gången blir det Självfallet!

Fick Robin att gå dit jag alltid bruka klippa mej och han erkände faktiskt att han blev riktigt nöjd, så nu är det min tur att prova på hans klippställe!

Ï Fredags bakade jag en Tuppkaka, den blev jätte fin, skickade iväg Robin till hans medarbeta skola så bakade jag, tvättade och gjorde mej iordning tills han kom hem. Mennär han väl kom hem ville han måla på min kaka! Den som va så fin blev till ett helvete =(.

Imorgon är det skola och jag kan säga att jag itne är pepp alls för att gå.

Men måste!

Nästa Fredag ska vi ha vårat Projektarbete! Kommer bli helt galet på festen!



Puss & Kram J!





Ovido - Quiz & Flashcards