misssj

Alla inlägg den 4 april 2010

Av J - 4 april 2010 15:05

Söndag, jag hatar dem men dem är så otroligt sköna! kan man det samtidigt? ja tydligen..

Har precis varit och jobbat på Apoteket, har fått moblera om fixat iordning för det nya bygget och att altl ska hamna på sin plats! Skiit skönt att bara ta det lungt och gå och tänka för sig själv, självklart har jag hjälpt kunder som behöver hjälpt, men det var Evelinas jobb idag! Och söta Evelina som jag inte jobbat med på 1000 år jobbade idag, gissa att man blir glad när man kommer och någon bara springer fram och krama en och säger positiva saker!  Det värmer, jobbade även med Pernilla nilla idag som är så söt i sin 5 månaders gravida mage!

Så söt!

Appråpå Mage måste jag läsa en broshyr om amning sen.

Det har varit så rörigt så jag kan ta det baklänges egentligen.

Igår vart vi på påsk middag hos Robins föräldrar! Jätte mysigt, dem har ju kommit hem från Thailand så Regina kom och hämtade oss i sin mini cooper, så söt! vi tog med oss kisen så han är ute hos sin farmor och leker med deras katt spikey ;)

 

Även Robins bror var där med sina barn, snacka om söta barn!

När william kommer fram när jag vilar och lägger sitt huvud på min mage och kramar om mej för att vila med mej, så söt!

Dagen var skön vi alla gick ner till stranden

Farmor Regina, Caroline, William, Alva, Kajsa och jag, Robin! Riktigt mysigt

 

Fredagen och torsdagen jobbade jag hela dagen rätt jobbigt att bara slänga sig in men Roligt var det! Har  dagar till nu framöver att bara ta till mej jobb!

Nu framöver har jag lov, ska jobba och sedan ta det lugnt några dagar sen jobba jag nästa helg igen!

Sen är det bara 3 veckor kvar till valborg! Och då planerar jag och Robin att kanske åka ner till Serbien.. inte helt säkert men vi vill det och han sa igår att han vill det! YES!

Riktigt roligt! Så nu vill jag bara att tiden ska gå så åker vi ner 4 dagar och sen tillbaka. Robin stackarn åkte på influensan i Torsdags så fick sitta o ta hand om honom här hemma, stackarn var helt utslagen.

så fick ta hand om honom som han tog hand om mej plus att han satt med mej på akuten en hel dag. Kan man något annat än att älska den killen ?

Nej!

Min Puppe! <3

 

Nu ska vi gå och äta på Harrys!

BYE!

 

Puss & Kram J! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards