misssj

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

borta bra men hemma bäst?

Av J - 4 december 2011 23:03

japp. vet inte om det är så, när jag var där längtade jag tillbaka hem och nu när jag väl är hemma längtar jag tillbaka dit, tror det va pga vädret, super fint hus. älskade vårt rum, speciellt badrummet!

Poolen va härlig maten god och vinet väldigt gott.. tror aldrig jag druckit så mycket vin som vi gjrot i hela mitt liv. haha. Tyckte till och med om ölen där, jag som inte gillar öl. i helhet va semestern underbart, som sagt god mat och dryck, sol 10 av 13 dagar vilket va helt okej eftersom att det låg runt 20-30 grader varje dag en dag var det 35. Riktigt nice! Var och bowlade där, var på Obidus (tror jag det stavas) i nazaret och någon annan jätte fin stad. Ananrs har man bara legat och stekt i solen. har dock inte fått jätte mycket färg eftersom jag har sjukt dåligt pigment som jag inte jobbat upp. Men robin den jävlen solat bara 2-3 timmar sista soldagen på resan och han är mycket mycket brunare än mej! Helt sjukt!   . sista dagen tog vi in på hotell i Lissabon, helt underbar stad! Gick i ett enormt stort köpcentrum, badade i poolen och bastade. Dock sov vi inte så mycket för vi skulle upp 03. vårt flyg gick 09 och hans föräldrars flyg 07, så var ju där vid 05. Kom hem igår vid 14 eller a iallafall till sverige, älskling åkte hem och jag tog in på hotell i malmö för att jag skulle fixa mobilen där som krånglar, men missade uppetiden med 30 jävla minuter.. Fick iallafall prova på Hiltons hotell haha! Så kom hem idag vid 15.

Va som en kick i kroppen eftersom man inte sovit mycket, så satte igång att städa, åtke handlade lagade mat, städade igen och igen, eldade och betalade både mina o Robins räkningar. just nu är jag helt slut.



Har tittat på Walking dead med älskling som nu spelar xbox med Elin.

Det väntas Gkås med Elin,Träffa Fia och Jennie e ett måste. Se hur stor fias lilla mage blivit. Planera resa till Morfar och sedan Stockholm med Fia. Planera nyår och vill jätte gärna åka upp till Frida känns som evigheter sen man träffade den pinglan! Måste köpa julklapp till min älskling och alla andra. Fixa mobilen och så ska jag självklart julstäda och julpynta hela huset.


Kommer inte lägga upp så mycket bilder från resan, tog några stycken med mobilen alla andra ligger på Robins kamera. måste lämna in mina vinterjackor på kemtvätt vilket jag inte hunnit så komer frysa som en idiot imorgon. Verkar som att vi kommer vara här på nyår och ha en fest, så får se till att planera lite.

Idag fick jag även veta en sak som Robin har blivit tillfrågad om som vi har pratat lite om, men eftersom att vi inte bestämt oss så kommer det nog inte komma ut någonting om detta.


Ne ska slänga in en tvätt maskin plocka ur min resväska och gå och lägga mej!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards