misssj

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Tja tja blååååggen

Av J - 13 juli 2011 21:35

Tja tjaaa blåååggen !

Har fullt upp, vi håller på fixar köket i huset som snart är klart, tack o lov, målare ska komma o måla huset osv. Ska sälja hästarna o köpa nya hehe. flytta våra möbler iom att vi inte hann det förra veckan pga köket. Men i helgen så är vi nog inne i huset med ett fungerande nyrenoverat kök, YEAH! Toaletterna ska fixat, vi letar massa till trädgården samt att köpa en sån självgående gräsklippare? massa massa måste vi fixa. Kanske så de e med hus?! hehe, sen fick man reda på lite roligare saker idag också men jag vill inte riiiiktigt ta ut någonting i förskott helt och hållet! Vill vara på säkra sidan innan man avsöljar vissa saker! Har kommit på en sak jag vill göra, måste fixa Robins födelsedags present hinna prata med hans päron om den presenten också om dem kan hjälpa mej med en sak så att det blir toppen !

Kan lägga upp lite bilder på huset o nya köket, när de är klart. synd att jag inte tog foto när de va de gamla... Men men. Sen har jag också Ev fixat någon som kan hjälpa mej med hästarna tills jag har lärt mej riktigt bra det hela! Kommer bli toppen alltihopa! Trotts detta har jag hunnit träffa folk och var ute i Lördags iom att man sov i lägenheten, plus att vi drog till Måndagsklubben randome för att vi ville festa loss innan man har liiiiite längre till festerna. haha va hemma vid 04-05 tro ja o 4 timmars sömn plus ca 5 timmars sömn dagen innan, men helt klart värt det!


Idag har jag varit på körskolan 07.30 jobbade 08.45-19.00 vet att de va kasnke lite för länge, men jag jobbar hellre över och gör klart det jag höll på med så att det blir klart än att det blir halvdant och kanske inte fortsätts på, på morgondagen. Men helt klart värt det! Nu ska jag nog in i dushen och sedan läsa lite teori, räkningar e ju betalda och har kommit halvvägs att kolla upp bredband, telefoni o tv.. Ja vad kan man säga, fullt upp !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards