misssj

Alla inlägg under juli 2010

Av J - 21 juli 2010 13:07

Dagen igår spenderades på jobbet 07-16 va as trött iom att jag bara sovit 5 timmar båda nätterna!

Efteråt blev de iväg o träna, käka mat och sen film kväll med henke!

Blev alla följderna på "män som hatar kvinnnor" så grymt bra! bara att ja satt i 5 timmar o höll mej vaken för o se filmerna så slutade det med att 20 min kvar på filmen så somnar jag!

Missade hela slutet och vi gick hem för att sova.


Idag skulle jag träffa zeynep men hon jobbar ju tydligen =/ sen blir de o träna igen!

Har fett träningsvärd, då ja har höjt mina vikter!  Börja synas lite muskler nu ;)


Puss & Kram J!

Av J - 19 juli 2010 23:20


"Åh vad jag älskar min pojkvän!

Den bästa i världen,

Den bästa och det bästa som har hänt mej!

Äger hela mitt hjääärta!

 Du Jag"


 

Av J - 19 juli 2010 21:05

Vi har inte träffat Simon o Henke på ett tag, så det blev en film kväll med dem!

Kvällens film blev Bruno!

Jaa, vad ska man säga?

inga komentarer!

  




Jag har världens bästa pojkvän!

 

 

 

 

Anna <3 Puppe!

 

 

Av J - 19 juli 2010 00:20

Helloo.

tänkte börja med att svara på en komentar som någon skrev på mitt förra inlägg.

frågan va om Min pojkvän e företrädare för "svenskarnasparti"

svaret är ett verkligen Nej! haha!

 

Lördagen spenderades i tvättstugan och att städa lägenheten!

7 började folk komma för att starta förfesten!

Lite bilder?

Ja tack!

 

 

 

 

Min pojkvän <3  

 

 

 

 

Lilla söta Petra

  

 

Petra och Emelie

  

 

Melinda har redan börjat dansa

  

 

Rocka loss!

  

 

Vi ger gärnet!

 

 

 

  

 

Ett litet hopp av mej precis här utanför

 

  

 

Min affro dans! not..

 

  

 

Melinda!

  

 

Jag o Petra

  

 

Melinda och Petra!

 

 

 

 

 

  


Av J - 16 juli 2010 17:07

HAHA!

började raka av älskling lite av håret med apparaten sen fick ja honom till att raka av allt :P lite kul,.. måste säga att när han spala arg ser han ut som en nazist..

iallafall så spenderades gårdagen på jobbet, sen hem till svärföräldrarna på mat ute i ugglarp. jätte gott va det verkligen, lax med nypotatis och dillsås.. både jag och Regina älskade maten medans Robin och hans pappa åt sin ryggbiff..

Vi körde hem o spenderade natten på Harrys och La choca, när Harrys hade stängt kl 1.. Smurfen kom och gjorde oss sällskap efter en stund. snart ska jag beställa Beverly hills 90210. Bästa serien! sen tänkte ja höra med en gammal kompis att ses ev?

Annars blire film kväll med Melinda o sen ut en sväng! är ju trotts allt ledig denna helgen!

 

 

 

Slog sönder knogen lite btw..

 

  

 

 

Älsk <3

     

Av J - 13 juli 2010 22:21

YIIIPIE ! Vet ni vad?

Min pojkvän ska vara underklädersfotomodell!

Min födelsedagspresent till honom!   

Bra va?!?!

 

Puss & Kram J!

Av J - 11 juli 2010 21:50

 

Fått mina studentbilder!!!!

 

   Söndagkväll febern e borta.. o jag kan pissa! hehe.

Söndagen spenderades iallafall hemma kollade på film med robin erik o ida, sen käkade.

lite mys med misen också naturligtvis!

 

   

 

 

 

  

Av J - 10 juli 2010 13:36

ÀSså seriöst nu blir jag fan arg! när man har bokat tvätt tid och någon annan tvättar på ens tid? skriv en jävla lapp elller något?!

Om man inte har kommit till tiden så kan den andre fan skriva en lapp och be om ursäkt och när den maskinen e färdig kan jag fortsätta på min tiD?!

ahja.. här sitter jag med feber och urinvägsinfektion, går på anttibiotika och mineralvatten!

Ovido - Quiz & Flashcards